DDG Insolvency

ANUNȚ DE VÂNZARE

BUNURI MOBILE

Subscrisa, DDG INSOLVENCY I.P.U.R.L., cu sediul în Cluj-Napoca, str. Septimiu Albini, nr. 115, jud. Cluj, CIF RO27987796, nr. matricol: 2A0522, tel. 0763478619, e-mail: daniel@godorogea.ro, prin practician în insolvență Godorogea Daniel-Lucian, în calitate de lichidator judiciar al societății ȘOIMENI PARC S.A., cu sediul social în Sat Băbuţiu, Comuna Vultureni, Strada Colinei, Nr. 9, Județ Cluj, având număr de înregistrare la ORC de pe lângă Tribunalul Cluj J12/3599/2014, CUI 33930697, desemnat în această calitate prin Hotărârea nr.: 180 din data de 06.02.2024 pronunțată de Tribunalul Specializat Cluj în dosar nr.: 528/1285/2023,

organizează licitație publică cu strigare, cu preț în urcare, pentru vânzarea individuală a bunurilor identificate în tabelul de mai jos:

Nr. Crt.

Denumire

Cantitate

(buc.)

Valoare de piață (lei)

 

BIROU 1

 

 

1

    Tablă de tip flipchart

1

            82

3

    Aerotermă de perete marca Equation

1

            70

4

    Monitor marca AOC

1

            97

5

    Unitate centrală calculator

1

          133

6

    Server Dell EMC Power Edge T340

1

       2,701

7

    Suporturi negre pentru șervețele

5

            62

8

    Toner cyan

1

            30

9

    Dispenser pentru săpun lichid

1

            10

10

    Monitor portabil Asus

1

          379

 

BIROU 2

 

 

11

    Monitor marca Philips

1

            94

12

    Scaune de birou

2

          201

13

    Masă cu dulăpior pentru birou

1

          240

14

    Imprimantă albă Xerox

1

          175

15

    Imprimantă Canon Pixma pentru fotografii

1

            54

16

    Dulapuri cu uși, pentru documente

2

       2,266

17

    Dulap mic, cu uși, pentru documente

1

       1,133

 

BIROU 3

 

 

18

    Monitor marca Philips

1

            94

19

    Monitor marca Dell

1

            94

20

    Mese de birou bej cu un dulăpior din metal

2

          480

21

    Scaune de birou

2

          201

 

BIROU 4

 

 

22

    Monitor marca Benq

1

            94

23

    Monitor marca Dell

1

            94

24

    Dulap

1

          252

25

    Masă birou

1

          144

26

    Scaun de birou

1

          100

27

    Scaune

2

          201

28

    Calculator birou

2

            25

 

TOTAL

 

       9,505

Precizăm faptul că la prețurile menționate în tabel și în lista de mai sus, se adaugă TVA.

Prima licitație va avea loc la data de 23.04.2025 la ora 15:00, la sediul DDG Insolvency I.P.U.R.L. din Cluj-Napoca, str. Septimiu Albini, nr. 115, jud. Cluj, sau online pe platforma www.licitatii-unpir.ro În caz de neadjudecare licitația se repetă în data de 30.04.2025 în aceleași condiții și la aceeași oră.

Licitația publică poate avea loc și online pe site-ul www.licitatii-unpir.ro. Înscrierea pentru licitație online se va face înainte cu cel puțin 48 de ore înainte de data stabilită a ședinței. Persoana interesată va aduce la cunoștință lichidatorului judiciar bunurile pentru care dorește să liciteze și va îndeplini condițiile de înscriere la licitație menționate mai jos. Ulterior achitării contravalorii caietului de sarcini, a garanției de 10% din valoare bunului/bunurilor supuse adjudecării și a transmiterii documentelor necesare, lichidatorul judiciar va organiza o licitație separată cu bunul/bunurile respective în cadrul căreia va înscrie la licitație persoana interesată.

Pentru înscrierea la licitația online, persoana intersată își va crea un cont pe site-ul www.licitatii-unpir.ro, comunicând lichidatorului judiciar adresa de e-mail aferentă. Pe baza adresei de e-mail, lichidatorul judiciar va adăuga persoana interesată în calitate la participant la licitație.

În caz de adjudecare, lichidatorul judiciar va emite factură fiscală pentru contravaloarea bunului adjudecat.

Pasul de licitație este de 5% din prețul de pornire.

Garanția de participare la licitație va fi în cuantum de 10% din prețul de pornire. Aceasta împreună cu documentația de înscriere la licitație vor trebui depuse cu cel puțin 24 de ore anterior datei licitației la sediul lichidatorului judiciar. Garanția de participare la licitație va fi dedusă din prețul bunurilor pentru care participantul a fost declarat adjudecatar și va fi restituită persoanelor care nu au fost declarate adjudecatari.

La preț egal, va fi declarat adjudecatar persoana care se va angaja să achite întregul preț în termenul cel mai scurt.

Termenul de plată al prețului va fi de 5 zile lucrătoare de la momentul adjudecării. În cazul în care nu se va achita și restul de preț, adjudecatarul va pierde avansul achitat cu titlu de garanție și nu va mai putea participa la următoarele licitații care se vor organiza.

Informații suplimentare se pot obține la numărul de telefon: 0763-478 619.