DDG Insolvency

ANUNȚ DE VÂNZARE A BUNURILOR MOBILE

AGRICOLE ALE SOCIETĂȚII ȘOIMENI PARC S.A.

Subscrisa, DDG INSOLVENCY I.P.U.R.L., cu sediul în Cluj-Napoca, str. Septimiu Albini, nr. 115, jud. Cluj, CIF RO27987796, nr. matricol: 2A0522, tel. 0763478619, e-mail: daniel@godorogea.ro, prin practician în insolvență Godorogea Daniel-Lucian, în calitate de lichidator judiciar al societății ȘOIMENI PARC S.A., cu sediul social în Sat Băbuţiu, Comuna Vultureni, Strada Colinei, Nr. 9, Județ Cluj, având număr de înregistrare la ORC de pe lângă Tribunalul Cluj J12/3599/2014, CUI 33930697, desemnat în această calitate prin Hotărârea nr.: 180 din data de 06.02.2024 pronunțată de Tribunalul Specializat Cluj în dosar nr.: 528/1285/2023,

organizează licitație publică cu strigare, cu preț în urcare, pentru vânzarea individuală a bunurilor identificate în tabelul de mai jos:

Nr.

Denumire

Cantitate (buc)

Valoare de piață redusă la 70% (lei)

Crt.

1

Placa Compactoare Reversibila Bisonte Pcr 255h

1

3.208

2

Aparat De Curatat Geamuri Qleen

1

5.233

3

Compostor Pentru Biodeseu

1

67.825

4

Burghiu Pamânt Pentru Tractor

1

3.177

5

Generator Caldura 151 Kw

1

9.389

6

Generator Caldura 151 Kw

1

9.389

7

Scarificator Gazon Billy Goat

1

4.325

8

Aspirator Iarba Billy Goat

1

8.703

9

Aparat Sapat Arbori

1

2.647

10

Sistem Irigatie Pepiniera

1

2.888

11

Pompa Submersibila Fântână – Put F1

1

465

12

Freza Tractor Yanmar

1

3.308

13

Motocultor Honda

1

720

14

Betoniera 80l

1

154

15

Generator Electric Worms

1

288

16

Semănătoare Precizie 4 Rânduri

1

1.456

17

Plantator Bulboase 4 Rânduri

1

1.553

18

Plantator Răsaduri

1

995

19

Remorca Tractor Mic

1

385

20

Mașină Tuns Gazon Torro

1

3.170

21

Mașină Tuns Gazon Hover Pro

1

1.893

22

Mașină Recoltat Frunzoase – 2 Bucăți

2

1.985

23

Pompa De Suprafață Jetdab

1

562

24

Cos De Fum

2

867

25

Grapa Cu Discuri Rotative

1

10.150

26

Motoferăstrău Stihl Ms231

3

836

27

Compresor Aer

1

261

28

Pompa Submersibila Put Apa – Put F3

1

36

TOTAL

   145.869 LEI

Următoarele bunuri vor fi valorificate la pachet prin licitație publică cu strigare, cu preț în urcare:

    • Ventilator solarii – 4 buc – preț  140 Lei + TVA
    • Coș de gunoi 21L – 60 buc – preț 336  lei + TVA
    • Coș de gunoi 40 L – 2 buc – preț 84 lei + TVA
    • Pubele plastic – 9 buc – preț 341  lei + TVA
    • Ambalaje pentru microplante – 15.000 buc – preț 193 lei + TVA
    • Becuri fotosinteză – 320 buc – preț 733 lei + TVA

Precizăm faptul că la prețurile menționate în tabel și în lista de mai sus, se adaugă TVA.

 

Prima licitație va avea loc la data de 23.04.2025 la ora 15:00, la sediul DDG Insolvency I.P.U.R.L. din Cluj-Napoca, str. Septimiu Albini, nr. 115, jud. Cluj, sau online pe platforma www.licitatii-unpir.ro În caz de neadjudecare licitația se repetă în data de 30.04.2025 în aceleași condiții și la aceeași oră.

Licitația publică poate avea loc și online pe site-ul www.licitatii-unpir.ro. Înscrierea pentru licitație online se va face înainte cu cel puțin 48 de ore înainte de data stabilită a ședinței. Persoana interesată va aduce la cunoștință lichidatorului judiciar bunurile pentru care dorește să liciteze și va îndeplini condițiile de înscriere la licitație menționate anterior. Ulterior achitării contravalorii caietului de sarcini, a garanției de 10% din valoare bunului/bunurilor supuse adjudecării și a transmiterii documentelor necesare, lichidatorul judiciar va organiza o licitație separată cu bunul/bunurile respective în cadrul căreia va înscrie la licitație persoana interesată.

Pentru înscrierea la licitația online, persoana interesată își va crea un cont pe site-ul www.licitatii-unpir.ro, comunicând lichidatorului judiciar adresa de e-mail aferentă. Pe baza adresei de e-mail, lichidatorul judiciar va adăuga persoana interesată în calitate de participant la licitație.

În caz de adjudecare, lichidatorul judiciar va emite factură fiscală pentru contravaloarea bunurilor adjudecate.

Pasul de licitație este de 5% din prețul de pornire.

Caietul de sarcini în vederea participării la licitație va fi întocmit de către lichidatorul judiciar în concordanță cu uzanțele în materie, va conține regulamentul de participare la licitație și se va valorifica de către practicianul în insolvență, la prețul de 400 lei+TVA. Acesta poate fi achiziționat de la sediul lichidatorului judiciar, sau telefonic urmând a fi transmis participantului prin e-mail.

Garanția de participare la licitație va fi în cuantum de 10% din prețul de pornire. Aceasta împreună cu documentația de înscriere la licitație vor trebui depuse cu cel puțin 24 de ore anterior datei licitației la sediul lichidatorului judiciar. Garanția de participare la licitație va fi dedusă din prețul bunurilor pentru care participantul a fost declarat adjudecatar și va fi restituită persoanelor care nu au fost declarate adjudecatari.

La preț egal, va fi declarat adjudecatar persoana care se va angaja să achite întregul preț în termenul cel mai scurt.

Termenul de plată al prețului va fi de 5 zile lucrătoare de la momentul adjudecării. În cazul în care nu se va achita și restul de preț, adjudecatarul va pierde avansul achitat cu titlu de garanție și nu va mai putea participa la următoarele licitații care se vor organiza.

Informații suplimentare se pot obține la numărul de telefon: 0763-478 619.