DDG Insolvency

ANUNȚ DE VÂNZARE UTILAJE

DRUMURI ȘI PODURI JUDEȚENE CLUJ S.A.

Subscrisa, DDG INSOLVENCY I.P.U.R.L., cu sediul în Cluj-Napoca, str. Septimiu Albini, nr. 115, jud. Cluj, CIF RO27987796, nr. matricol: 2A0522, tel. 0763 478 619, în calitate de lichidator judiciar al debitoarei DRUMURI ȘI PODURI JUDEȚENE CLUJ S.A. cu sediul în Cluj-Napoca, str. Traian Vuia, nr. 216, jud. Cluj, J12/434/1991, CUI 253348, desemnat conform Sentinței civile nr. 1756 pronunţată în ședința publică din data de 22.09.2021 de către Tribunalul Specializat Cluj în dosarul cu nr. 687/1285/2019,

organizează licitaţie publică cu strigare, cu preț în urcare, pentru vânzarea individuală a bunurilor mobile menționate în tabel:

PACHET 1 – Utilaje specifice activității de construcție/întreținere a drumurilor

Nr. crt.

Denumire bun

Nr. inventar

Localizare

Preț pornire licitație la care se adaugă TVA

1.      2

Motopompa WZ 30

2128        

Gilau

136.00 €

2.      3

Răspânditor sare

3199

Gherla

17,108.64 lei

3.      5

Recipient

4502

Gilau

1,680.00 lei

Precizăm faptul că la prețul menționat în tabel se adaugă TVA.

În caz de adjudecare, lichidatorul judiciar va emite factură fiscală pentru contravaloarea bunurilor adjudecate la cursul BNR din ziua adjudecării.

Prima licitație va avea loc în data de 13.05.2024, ora 14:00, la sediul DDG Insolvency I.P.U.R.L. din Cluj-Napoca, str. Septimiu Albini, nr. 115, jud. Cluj. În caz de neadjudecare licitația se repetă în data de 20.05.2024, 27.05.2024, 03.06.2024, 10.06.2024, 17.06.2024, 24.06.2024, 01.07.2024, 08.07.2024 și 15.07.2024 în aceleași condiții și la aceeași oră.

Caietul de sarcini în vederea participării la licitație va fi întocmit de către lichidatorul judiciar în concordanță cu uzanțele în materie, va conține regulamentul de participare la licitație și se va valorifica de către societatea Drumuri și Poduri Județene Cluj S.A la prețul de 500 Lei + TVA.

Garanția de participare la licitație va fi de 10% din prețul de pornire la care se va adăuga T.V.A.

Pasul de licitație va fi de 5% din prețul de pornire, la care se va adăuga T.V.A.

La preț egal, va fi declarat adjudecatar licitatorul care se va angaja să achite întregul preț în termenul cel mai scurt.

Garanția de participare la licitație va fi dedusă din prețul bunurilor pentru adjudecatar și va fi restituită celorlalți participanți la licitație.

Termenul de plată al prețului va fi de 7 zile lucrătoare de la momentul adjudecării. În cazul în care adjudecatarul nu achită diferența de preț, acesta va pierde sumele achitate cu titlu de avans și nu va mai putea participa la următoarele licitații.

Transferul dreptului de proprietate și predarea posesiei se va realiza doar ulterior achitării întregului preț.

Licitațiile vor fi organizate și on-line.

 

Informații suplimentare se pot obține la numărul de telefon: 0763-478 619.